Att känna sig otillräcklig.

Dem flesta har någon gång varit med om någoting jobbigt som förändrar det mesta i ens liv.
Man har behövt stöd, en kram eller kanske bara en klapp på axeln.
Just nu mår jag inte bara dåligt för min skull, utan även för en god vän.
Tyvärr finns det ingenting man kan göra för att ta bort det onda, och det är så otroligt frustrerande att se en annars så sprudlande och stark människa falla isär.
Helst skulle jag vilja önska min vän guld och gröna skogar, ta med denna på en lång avslappnande resa, eller kanske bara gå ut och äta en bit.
Jag känner mig otillräcklig, men det kanske bara räcker att finnas där?

Kommentarer


Postat av: emily

Det räcker bara man finns där!

Det tror jag verkligen!

Hoppas hon mår bra snart. krams

2010-10-25 @ 23:40:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: