Bloggtorka.

Lite bloggtorka idag, jag vet.
Jag har inte känt mig på speciellt bra humör idag, hoppas att min stackars granne som har jag har umgåtts med hela dagen inte tycker att jag har varit för tråkig.
Vi har varit ute i flera omgångar och lekt med barnen i lekparken och haft med en termos med kaffe.
Jag har inte hunnit vara på gymmet heller, funderar på att fixa min gamla cykel i morgon en gång för alla och ta mig ner dit i morgon kväll.
Nu sitter jag precis bredvid min mamma, det hör inte till vanligehterna, är så glad att hon är här.

I morgon ska jag åka in till staden och titta på min remiss så jag förhoppningsvis kan godkänna den.
Sedan ska jag bara umgås med min mamma och min lilla familj hela helgen.

Kommentarer


Postat av: Emma

du har inte varit tråkig :) isåfall ahr jag varit lika tråkig :) hehe.. tror vi bara behövde varandra idag utan att prata hela tiden :) hehe. kramkram

2010-10-07 @ 22:08:48

Postat av: Mobile

I like your website. Good job.

2011-11-24 @ 07:38:59
URL: http://mobile.blogsmall.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: