Finbesök och lite överdrift.

Idag blev jag, som jag tidigare nämt, väckt alldeles för tidigt. Jag släpade mig upp ur sängen, satte på en kanna kaffe och gjorde mig i orndning. Jag och dem två stora barnen åt en mysfrukost och sedan fick vi väcka pappan i familjen som inte ville gå upp. Klockan 9:00 var jag redan nere på gymmet, det var som vanligt väldigt skönt!
När jag kom hem hade min bror och hans flickvän redan kommit, jag hoppade in i duschen och såg till att jag luktade gott innan jag kramade dem välkomna.
Efter promenad, fiske och lek i parken njöt vi av en god middag som jag och Martin lagat.
Nu sover alla barnen och vi vuxna spelar kort, tv-spel och käkar onyttiga saker som jag får träna bort på gymmet.

För övrigt så är det väldigt mycket gnäll på den här gården. Ett orginal (hon är lite speciell) har satt upp en arg lapp, jag vet inte varför jag låter mig provoceras...eller jo, jag vet varför.. mina ungar leker jämt i sandlådan och jag kan inte säga att jag står och rystar kläderna som en idiot innan jag tvättar.
Jag tror inte att det är så farligt som detta orginal vill få det att låta, inte så illa att man måste anmäla det. Klart man ska ha lite sunt förnuft angående tvättstugan, men om man skulle stå och städa maskiner och tumlare kliniskt rena skulle dem nog behöva utöka tvättiden lite eftersom man knappt hinner tvätta all sin tvätt på ett pass. Lite sand har ingen dött av, ungarna har ju i alla fall kul!

grann

Kommentarer


Postat av: Emily

Känns ibland som folk klagar "bara för att"

2010-10-02 @ 21:57:03
URL: http://agressia.blogg.se/

Postat av: Mette.

Den sista idioten är inte född än! Låt kärringen klaga, hon har förmodligen inte en tillstymmelse till liv och mår bra genom att trycka ner andra.



Hade en klasskompis som klagade på att någon med katt tvättat i tvättstugan innan henne så hon fick hår på kläderna.

ORKA, ORKA, ORKA!



Är man så jävla fisförnäm, har råd att köpa bläck och papper till dataskrivaren, har man råd att köpa sig en egen tvättmaskin och sluta förpesta livet för oss andra dödliga. DIE BITCH DIE!!



Love ya! PUss puss

2010-10-03 @ 14:41:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: