Fredag.

Idag körde Martin barnen till skola och dagis, jag mådde verkligen inte bra efter gårdagen.
Det blev en mysmorgon hemma med lilleman och mycket kaffe.
På eftermiddagen när barnen skulle hämtas kom min kära vän T och hennes hund, vi hämtade barnen och lekte sedan ute i lekparken.
Barnen var jättetrötta redan när jag hämtade dem så hela eftermiddagen blev lite kaosartad.

Idag har jag också hunnit söka till universitet, båda här och hemma i Norrköping,
nu ska jag bara leta fram mina gymnasiebetyg och hämta mina betyg på komvux, skicka in det och vänta på att få veta hur framtiden ska bli.

När Martin kom hem från jobbet åkte jag med min fina granne och tränade på gymmet,
jag var inte alls pepp idag men nu efteråt är det verkligen skönt, jag måste dit i morgon igen.
Nu sover alla barn, Martin tvättar (skönt att slippa ibland) och jag ska sitta och slötitta på tv resten av kvällen.

Kommentarer


Postat av: Sara

Glöm inte tömma fickorna på sand ;)

2010-10-15 @ 21:18:25
URL: http://nanny.bloggagratis.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: