Fredagsfinal.

Såhär tycker jag om dagens insatser i Idol 2010:

Jay:  För det första är det en grymt bra låt han sjunger. Jag kan väl inte säga att jag ramlade ur soffan av hans sånginsats, men det får duga.

Andreas: Jag vet inte riktigt vad det är, men jag har aldrig riktigt tyckt om den här killen, jag har lite svårt att koncentrera mig på att lyssna på hur han sjunger för att jag av okänd anledning stör mig på honom. Det ska dock tilläggas att det här nog var hans bästa uppträdande hitills, enligt mig. Jag gillar också hans pappa.

Linda: Nej, jag gillar verkligen inte det här. Vissa låtar ska man låta bli att ge sig på, denna är en sådan.

Daniel: Den här sammetslena rösten kan jag nog inte få nog av, han ger mig gåshud över hela kroppen. Underbart.

Elin: Nej, det här fungerar inte för mig. Jag förstår faktiskt inte ens varför hon gick till final när det var så många andra som var tusen gånger bättre som inte gick vidare.

Olle: Underbart! han borde ha med sig gitarren oftare!

Sassa: Jag brukar gilla hennes ryckiga röst, men det var ett mycket dåligt låtval.

Linnéa: Hon sjunger inte bra idag, mycket dåligt låtval också. Men annars gillar jag denna lite halvgalna tjej.

Geir: Är så otroligt glad att den här mannen gick till final, han är ju helt fantastisk!

Alice: Hon har en unik röst, jag gillade inte henne tidigare, men jag tror jag börjar vänja mig lite smått.

Minna: Inte riktigt bra, kom igen nästa vecka.

Kommentarer


Postat av: Natalie

Daniel är helt fantastisk, dessutom är han väldigt söt. Haha

2010-10-08 @ 22:08:44
URL: http://hnv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: