Helgmys?

Igår kväll hade jag och Martin en riktig myskväll och det är då jag inser hur mycket jag saknar honom i veckorna när han är och jobbar.
Jag är ensam väldigt mycket med barnen i veckorna och då vill man ha helgerna till att umgås.
Idag hade jag tänkt mysa med familjen hela dagen, men då hade Martin bestämt att ta med sig Ellioth och fiska i stället.
Det är inte det att jag inte vill att dem ska få göra saker själva, men det är så tråkigt att behöva bli lämnad ensam på helgen när vi äntligen har chansen att göra saker tillsammans.

Det är vid sådana här tillfällen jag lnskar att jag hade körkort och en egen bil,
då kunde jag och dem två små åka på våran egen utflykt.
Vi får väl ta med termos och fika ut i lekparken i stället.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: