Köp rosa!

Jag vill fortsätta att påminna om att oktober är den rosa månaden, när vi alla bör hjälpas åt att samla in pengar till rosa bandets bröstcancerforskning (som vi egentligen borde göra varje månad hela året). Så brett som utbudet är nu av rosa saker har jag aldrig tidigare skådat. Kläder, reflexer, accecoarer, böcker, städprylar osv.
Många bäckar små!
Jag har som ni vet börjat samla på mig av dessa rosa saker och tänkte dela med mig av dagens inköp.
Jag hittade en jättesnygg sport-bh idag (jag glömde ta en bild) som var rosa och självklart stödjer rosa bandet, den ska jag köpa så fort jag orkar åka till affären igen.


Om man som jag gillar att städa kan det här vara ett bra val, snygga hushållsdukar.
Se lite längre ner hur den ser ut.

rb1
rb2

Jag har diskmaskin, men det kan vara bra att ha en diskborste i alla fall. Jag tycker dock att designen påminner mer om en sexleksak...
rb3

En billig livförsäkring, köp dig en rosa reflex. Jag tänkte pimpa Theodors barnvagn med lite rosa!
rb4

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: