Måndag.

Väckarklockor är inte riktigt våran grej i den här familjen,
vi måste lära oss att gå upp och komma iväg i tid.
När alla var på rätt plats gick jag och lilleman hem,
då tog han sin morgontupplur och jag drack mitt morgonkaffe framför tv:n.
Vi har bara haft en mysdag hemma jag och Theodor, han är lite gnällig för att han ska få tänder och vill gärna kramas hela tiden och det gör mig ingenting.

Min kära vän och granne kom över till oss och vi gick och hämtade sedan barnen på skola och dagis.
Eftermiddagen spenderade vi mestadels inne, men när grannen drog till Norge gick vi andra ut och lekte.
Ellioth har egentligen utegångsförbud, men eftersom det inte bara drabbar honom utan alla andra i familjen också så fick han helt enkelt vara hos mig hela tiden när vi lekte.
Barnen lekte bort all energi tills Martin kom hem, då gjorde jag potatisbullar på gårdagens potatisrester och sedan åkte barnen bums i säng.

Min träningsabstinens är enorm,
men under eftermiddagen har vattenblåsorna angripit halsen igen och halsen är helt svullen.
Jag hoppas verkligen inte det kommer börja om igen, det gör så oerhört ont.
Jag vågar inte gå till gymmet om jag inte är frisk,
men jag känner mig så lat av att bara sitta här och bli frisk.
Nu måste jag suga på isbitar igen, eller kanske göra en kall milkshake?

Kommentarer


Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 20:17:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: