Morgonbestyr.

Nu har jag äntligen lyckats få lillprinsen att sova, han har strulat med sömnen i några dagar, han får inte någon ro i sin lilla kropp. Det är nog tur att man inte minns hur det känns att få tänder.
Eftersom jag städade igår eftermiddag kan jag med gott samvete sitta framför datorn denna morgon, jag har till och med hunnit tvätta håret, sminka mig och fixa håret.
Jag har inte vant mig vid min nya frisyr än, jag har aldrig varit bekväm med att visa så mycket av mitt ansikte.

Nu är det inte långt kvar till jul och jag satt och knåpade ihop en julmusikslista på spotify igår,
det känns inte så pirrigt än som det ska, men det kommer nog om jag lyckas lägga vantarna på en flaska glögg.

Ikväll har jag tvättjänst, samtidigt som jag ska se på rosa bandet-galan (kvällen till ära ska jag bära rosa kläder och min rosa fjäderboa) och packa väskorna, i morgon ska jag äntligen få åka hem en vecka till min familj och mina vänner.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: