Söndag.

Igår kväll kände jag mig lite orolig i kroppen, jag antar att det berodde på att jag visste att mamma skulle åka hem.
Men jag hade missförstått allting, hon åker inte hem förens i morgon, så vi har haft hela den här dagen tillsammans också vilket gjort mig otroligt glad.
Det är alltid jobbigt när man vet att man måste säga hej då och inte veta riktigt när man ses nästa gång.
Jag tänkte ta med mig barnen hem på höstlovet, känner att jag skulle behöva komma bort lite.

Idag har jag hunnit med en hel del.
På förmiddagen städade jag och sedan tog mamma och jag med dem två stora barne ut och lekte lite.
Vid halv fyra åkte jag med min granne ner till gymmet, hon skulle gå på yoga men jag höll till i gymmet.
Där stöter jag på en vän från komvux och efter mina maskiner i gymmet hjälpte han mig att träna med fria vikter, mina armar känns som spagetti just nu, jag blev kvar på gymmet i 1,5 timme.

Ikväll ska jag umgås med min mamma, kanske sätta på en film.
I morgon åker hon hem och den gamla vanliga vardagen är här igen.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: