Söndag.

Jag hade tänkt börja med att skriva att jag inte har gjort någonting vettigt idag,
men då ljuger jag faktiskt.
Jag och Martin har städat hela lägenheten idag, och att det känns som om vi inte gjort något vettigt beror nog mest på att vi inte har varit ute och lekt någonting som vi brukar göra.

I övrigt så har vi det lite jobbigt med våran sexåring nu.
Det känns som om han vill bli stor alldeles för fort, medans jag vill att han ska vara barn så länge han kan.
Han har varit väldigt känslosam och arg hela helgen och jag har försökt att fråga honom vad det är som är fel, men jag har inte fått något svar.
Jag stöttar honom i allt han gör, försöker att inte sätta press på honom, men ändå känns det inte som att vi riktigt räcker till just nu.
Om man bara kunde få tillgång till hans tankar, han påminner mycket om mig på det viset, han tänker nog alldeles för mycket och har svårt att beskriva tankarna i ord.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: