Typiskt.

Ibland blir man bara så trött på att saker händer vid fel tidpunkt.
Dem flesta av er vet att medans jag har bott i den här lägenheten har jag försökt att få tag på en lite större lägenhet i någon av portarna i närheten.
Nu när jag loggar in så finns det en, och vi skulle kunna få den ganska snart.
Men nu kan jag ju inte anmäla intresse på den eftersom jag inte vet om vi bor här om några månader.
Jag är så frustrerad över att inte veta hur allting kommer att bli.
Blir vi kvar här får vi fortsätta att tränga ihop oss i den här lilla fyran!
Jag har världens sämsta tålamod, jag hatar att vänta och Martins arbetsintervju är inte förens nästa fredag.
Jag vill ju självklart fortfarande fytta hem, men det var väl inte första gången ni läste det på min blogg.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: