Dag 2 av medicinering.

Igår fick jag mina mediciner som ska hjälpa mig att må bättre.
Det värsta är att i början kan dem få en att må sämre innan kroppen vant sig vid dem.
Igår kväll när de två minsta barnen somnat och Martin och Ellioth var iväg och fiskade satt jag och bara stirrade.
Det kändes som om jag var bakfull, jag fick gå och lägga mig tidigt.
Idag känns det ungefär likadant, kroppen känns 100 kilo tyngre och jag är helt orkeslös.
Jag är lite orolig för hur den är första tiden ska bli eftersom jag inte har någon avlastning.
Om Martin skulle vara hemma skulle vi inte ha råd att betala våra räkningar så jag måste klara det här själv.
Jag känner mig lite hjälplös för tillfället, jag önskar att någon kunde komma hit och hålla min hand och säga att allt kommer bli bra.
Jag skulle behöva väldigt mycket stöd just nu men det ser lite mörkt ut på den fronten.

Kommentarer


Postat av: Jonesy

Jag finns! Även om det är på avstånd...

2010-09-28 @ 13:10:23
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Postat av: Emily

Så blev det för mig när jag började med mediciner. Man kan ju bli lite trött, mer känslig och deppig. Men jag lovar dig att när det väl fungerar så hjälper det SÅ mycket! Den tar ju inte bort all smärta, men den hjälper en att orka. Krams

2010-09-29 @ 11:43:19
URL: http://agressia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: