En bättre framtid.

Idag kom det en vändning i mitt liv,
en vändning som är lite läskig men som jag tror kommer kunna hjälpa mig.
Jag förstår om ni blir nyfikna men jag kan tyvärr inte berätta vad det är,
mest för att jag är rädd att ni ska döma mig utan att veta hela historien,
och hela historien är alldeles för lång för att jag ska orka berätta den.
Det kanske är dumt av mig att säga a och inte b,
men jag vill bara dela med mig av tanken av att jag av denna vändning förhoppningvis kommer att må mycket bättre i framtiden.

För övrigt har jag idag träffat en mycket kär vän som jag inte träffat på hur länge som helst,
det var så härligt att träffa henne igen.
Vi hade så mycket att uppdatera varandra om och vi pratade i flera timmar,
samtidigt som vi drack kaffe och lekte med barnen i lekparken.
Det är så skönt att ha vänner som allting känns så bekvämt med,
man behöver inte oroa sig för att bli dömd eller pratad bakom ryggen på.
Jag saknar många av dem vännerna,
dem är utspridda över hela världen.
Men ni vet hur mycket jag älskar er.

Kommentarer


Postat av: Maria

i morgon åker jag efter en liten chihuahua, men vill inte att mamma och gänget ska få veta ännu. =)

2010-09-21 @ 20:49:12
URL: http://www.qaktus.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: