En intressant dag.

Idag har varit en rätt okej dag. Jag hade trevligt sällskap på stan under förmiddagen, blev lite sur på bussen hem eftersom det finns människor som beter sig illa. Barnen hämtades på dagis och skola.
Eftermiddagen spenderade vi i lekparken. Nu ikväll har jag pysslar lite med min nya telefon och tittat på våran vigsel och även filmen från bekänningsbåset. Ni bör vara lite orolig över vad ni sagt..he he.
Nu kommer lite fler bilder som jag utlovat.

4
Väggdekoration som jag gärna sneglar på när jag känner att jag behöver lite peppning.

5
Våran hallmöbel köpte jag på en loppis (nästan gratis) och även spegeln köpte jag på samma ställe. Jag älskar verkligen loppisar, det går att fynda fina saker till utmärkta priser!

6
Jag köpte en ny skolhylla för att vi skulle få plats med våra skor...vi får fortfarande inte plats med våra skor.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: