Ingen motivation.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag gick och la mig klockan 22:00 igår just för att vara utvilad idag när klockan ringde 6:30,
men jag klarade knappt att komma upp ur sängen ändå (låter klockan ligga i vardagsrummet så jag måste gå upp).
Jag har ingen motivation idag,
jag blir så rätt ofta.
För en stund sen ville jag åka till stan,
det ville inte lillprinsen,
han vill ingeting idag.

Nu vill jag inte heller någonting.
Jag känner mig sådär läskigt tom och tråkig.

Även om jag inte är helt ensam så känner jag mig ensam,
ensam i hur jag mår,
för sällskap har jag ju faktiskt.

Jag ska dricka lite kaffe och se fram mot att få hämta och krama resten av barnaskaran senare.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: