Köket.

13
Här är vårt kök som jag pratat så mycket om. Förut hade vi ett svart, runt bort och svarta stolar här, det kändes jättetrångt och tråkigt och man vill inte riktigt sitta där. När vi gifte oss önskade vi oss presentkort på Lagerhaus och IKEA och vi fick ihop väldigt mycket pengar, då köpte vi oss bland annat nya möbler till köket. Helt plötsligt känns allt väldigt ljust och trevligt, en riktig samlingsplats. Bordet och stolarna är från IKEA. Tavlan fick vi i bröllopspresent. Hörnskåpet är en av mina favoritmöbler, den kommer från en loppis och jag fick den när jag fyllde år i våras.

14
Det jag inte gillar med köket är den här delen, jag har alltid velat ha ett fyrkantigt kök. Plastmattan kommer från lagerhaus och är perfekt att ha i ett kök där man ibland spiller saker, den är så lätt att torka av. Kakeldekoren kommer också från Lagerhaus, det ger köket en helt ny karaktär.

15
Jag älskar spraklande färger och mönster, i köket använder jag min av färgerna rött, vitt och svart. Dem här skydden till plattorna köpte jag på en loppis för 10 kronor.

16
Jag älskar kakeldekor!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: