Loppis.

Jag älskar verkligen att gå på loppis! Martin är väldigt skeptisk, han tycker det är smutsigt och äckligt. Grejjen är bara den att man kan fynda så fina saker för nästan inga pengar alls. Det finns självklart saker jag absolut inte skulle köpa på en loppis, mest av hygienskäl. Men det mesta går att tvätta och putsa upp. Har du aldrig varit på loppis, eller gå alltför sällan? GÅ OFTARE!
Här är ett av mina loppisfynd, för er som inte varit här tidigare så finns det fler bilder på loppisfynd.
loppis

Kommentarer


Postat av: Emily

Jag älskar loppisar! Man kan ju fynda så mycket. Har tex fått en overall av Joels farmor för ynka 50 :- super fin och fräsch!

2010-09-27 @ 12:25:03
URL: http://agressia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: