Morgontanke.

Jag läste en väns blogg häromdagen där hon skrev om hur hon förändrats under ett par år. Det är spännande men samtidigt skrämmande med personlig utveckling tycker jag. Jag har förändrats oerhört mycket som person sedan jag födde mitt första barn. Vissa vänner försvann, jag fick skafa mig nya. Jag är trebarnsmamma, men glöm för all del inte bort att jag bara är Erica också.
Bilden nedan hittade jag idag, den är tagen för ungefär sju år sedan. Det är nästan som att se en främling när jag ser på den bilden, det känns inte som jag över huvud taget. Inga extrakilon, bara en förvirrad, ganska söt 16-åring.

ericaa

Kommentarer


Postat av: Jonesy

Så fin! Du är alltid fin iofs gumman :D

2010-09-30 @ 10:02:47
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Postat av: Micka

en supersöt 16-åring !

2010-09-30 @ 20:33:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: