Nervositeten är ett faktum.

Nu sitter jag här två dagar innan jag ska gifta mig.
Jag är jätteivrig på att få packa bilen och åka iväg.
Jag är inte särskilt bra på att vänta för jag hinner hitta så mycket saker att oroa mig för under tiden.

Jag har inte sovit ordentligt på flera nätter och jag har en svag känsla av att det inte kommer att bli bättre ju närmre lördagen vi kommer.
När ska jag riktigt förstå vad det är som kommer hända på lördag?
Jag ska gifta mig.
GIFTA MIG.
Vi ska gifta oss, bli man och fru, gänga oss...

Kom hem hjärtat.
Jag vill åka nu.


Kommentarer


Postat av: Jonesy

Jag är helt uppe i varv redan! Längtar till lördag :D

2010-09-02 @ 19:20:29
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: