Ny idé.

Eftersom kollaget jag lade upp för ett tag sen var så fult och otydligt har jag en ny deal åt er.
Jag ska börja lägga upp en bild om dagen med inredning här hemmifrån och beskriva den lite grann.
Låter det som en bra ide?
Eftersom jag har många bilder så kommer ni tvingas besöka min blogg varje dag, är ni riktigt snälla kanske jag smäller till ordentligt och lägger upp fler på en dag.
Vi börjar med några smakprov på vad det kommer bjudas på.
1
Förvaring är alltid bra. Den här tidningshållaren hittade jag på en loppis för 40 kronor.

2
En av mina favorithyllor. Den sitter i köket och jag fick den av kvinnan som bodde i lägenheten innan oss. I den har jag samlat några av mina favoritburkar och andra favoritföremål.

3
Vad är ett hem utan musik och ljus. Lampan var nästan gratis på IKEA (99:-) och jag tycker faktiskt att den ser ut som en kurvig kvinna. Gitarren fick jag på min 16-års dag, den vill jag aldrig skiljas ifrån.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: