Sämst!

Jag vet inte hur många gånger jag bett om ursäkt för att jag bara försvinner i flera veckor, men nu gör jag det igen. Förlåt!
Lite uppdatering kanske?

  • Vi har precis flyttat in i våran lägenhet igen efter att målare ockuperade hela lägenheten i två veckor och vi fick bo hos mamma. Det blev i alla fall jättefint och det känns äntligen som ett riktigt hem. Ett perfekt hem för oss.
  • Jag börjar på universitetet på måndag, jättekul men stressigt eftersom jag skolar in tre barn samtidigt medan pappan i familjen jobbar, fungerar det inte alls får han helt enkelt ta ledigt. Barnen verkar gilla dagis, det är bara jag som blir fånig och vill gråta när jag inser att jag snart kommer få vara ifrån dem på tok för mycket.
  • Min älskade vän Emma och hennes bebis har precis åkt ifrån mig efter att ha spenderat några dagar med mig och min familj. Det börjar kännas väldigt jobbigt att vi inte kommer kunna umgås som vi gjort förut. Jag blir svartsjuk på hennes vänner och familj som får ha henne nära...väldigt svartsjuk.
Det var en snabb uppdatering.

Kommentarer


Postat av: Emma

:( bli inte svartsjuk...

2011-08-17 @ 20:41:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: