Till er.

Älskade vänner i Karlstad, om ni visste hur mycket jag saknar er. Jag hoppas ni läser det här, ni andra också för den delen. Jag vet inte varför jag har en stor klump i magen, att flytta hem igen var väl det enda rätta? det var ju så det skulle bli, så jag hade planerat. Varför känns det då så oerhört fel?
Jag trivs i skolan här, med lägenheten och så vidare men det känns som om någonting saknas.

I helgen var jag på dop utanför Karlstad, på vägen hem när vi åkte förbi avfarten mot min gamla lägenhet brast det. Det var ju så rätt att bo där. Varför kan jag aldrig bli nöjd? Varför tog jag beslutet så snabbt att flytta därifrån? Jag kan inte ens få ihop den ekvationen själv... jag ville ju hem... men nu gör det så ont.


Utsikten från min gamla balkong.

Kommentarer


Postat av: Emma

Ni är varmt välkommna tillbaka :)

2011-08-29 @ 21:07:46

Postat av: Lisa

Och jag tror jag talar för oss alla när jag säger att du är lika saknad :) I morgon ska jag åka till Kau för första gången sedan vi slutade och jag kommer sakna ditt kaffesällskap...

2011-08-29 @ 21:11:18
URL: http://www.pegapower.bloggplatsen.se

Postat av: Tonje

Saknar dig hjärtat!

I dag drar nollningen igång :D

2011-08-30 @ 09:19:58

Postat av: emily

Jag vet inte.. Ibland så vill man förändra något - till det man tror är rätt. Men sen när man tagit ett så stort steg så kanske det inte alls känns som man trott. Men jag tror på att var sak har sin tid, du trivdes inte där i början, nu saknar du det. Jag tror det är förändringen (så stor) som känns. Men som sagt, var sak har sin tid. Sen har du ju tydligen väldigt fina vänner där uppe (?) Vilket jag tror du kommer få uppleva här också. Många pussar och kramar

2011-08-30 @ 12:02:16
URL: http://agressia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: