Fredag kväll.

Jag tycker det är en tråkig fredagskväll. Jag har ingenting för mig, ska kika på en film tror jag.
Idag har jag städat av lite och handlat lite smått inför helgen, det är tur att det snart är dags för barnbidrag för nu är det tomt i kassan.

Nu är det bara att börja räkna ner till jul, nu pratar vi om några ynka dagar!
Det snöade lite i morse och jag blev så lycklig! Jag stod med öppen altandörr med en kopp glögg och log, det såg säkert jättefånigt ut men det skiter jag i. Tyvärr försvann snön lika fort som den kom. Om man kan lita på vädret framöver kommer det regna på julafton och det är inte okej!
Jag behöver snö! SNÖ!

Annars händer det inte så mycket mer än att vi jobbar med vårt projekt i skolan, jag har inte orkat umgås med någon på ett tag. Det beror på lite olika saker som jag inte kan skriva här då jag inte vill att någon ska känna sig träffad eller uthängd.

Glöm inte att skänka pengar till musikhjälpen!
mh

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: