Så det kan bli!

Ja, ibland blir det inte som man tänkt sig! Jag satt här häromdagen och pysslade framför datorn och så blev skärmen bara svart. Jag trodde bara det var batteriet som var slut, men datorn gick inte igång. Nu har vi pysslat och fixat med datorn sedan dess och har kommit på en nödlösning innan jag har råd med en ny hårddisk. Min dator går just nu genom en extern hårddisk och det får duga så länge som sagt.


Den här helgen har hittills varit grå och trist. Det snöar inte ute, det spöregnar och blåser...
Jag har varit sjuk i ett par dagar och sover dåligt på nätterna, men jag har ändå försökt pyssla lite här hemma så att det får fortsätta vara fint.
Barnen har tack och lov inte blivit sjuka, det är väl för väl det i alla fall, de får vara friska tills vi har långledigt över jul..hehe.

cha

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: