Dagen som gick.

Den här dagen har gått så långsamt, man tror ju att timmarna ska springa iväg när man sysselsätter tre barn här hemma, men nej då.
Efter en hel dag av städande och lekande är det väldigt skönt när martin kliver in genom dörren 17:30, man kan ta ett djupt andetag och veta att man kan gå på toaletten och låsa dörren om man nu känner för det.

Jag hade lite fikabesök idag också av min vän Magnus, den stackaren kommer nog sova gott inatt nu när barnen har lekt med honom.
Det var skönt med lite vuxet sällskap.

Jag skulle även behöva ta tag i en del projekt här hemma, rensa garderober och så, men jag tänker vänta tills jag får veta om vi ska flytta eller inte...
Jag har skrivit upp oss på fyra lägenheter och behöver bara få veta nu, får han jobbet eller inte?

Kommentarer


Postat av: Johanna

Hej sötnos ;) Det går framåt här hemma, själv? Det där med att låsa dörren känner jag igen ;)

2011-01-05 @ 09:14:59
URL: http://seluna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: