Hur sover du?

När jag sover vill jag ha mycket plats, jag är inte speciellt beroende av närhet då utan jag vill ha min yta för mig själv. Det är bara det att vi har ett litet problem...okej..ett STORT problem.
Lowe knallar in i våran säng varje kväll, och för er som tänker "bär in ungen igen" så kan jag tillägga att vi var väldigt duktiga och gjorde det i början, men till slut ger man liksom upp.
Det vore väl inte så farligt om han sov hos oss och låg still på ett litet hörn, men Lowe är vad jag brukar kalla en propeller. Han har armar och ben överallt, och han får ofta vredesutbrott i sömnen så att han sparkar och slåss omkring sig.
Vad ska man göra?

Kommentarer


Postat av: frida

tjoo

jag ligger som död när jag sover helt stilla =) mne vi har en liten som får för sej ibland att han vill sova hos oss men det får han inte för då får inte vi sova för han är helt vild när han sover =)

2011-01-18 @ 21:27:07

Postat av: frida

tjoo

jag ligger som död när jag sover helt stilla =) mne vi har en liten som får för sej ibland att han vill sova hos oss men det får han inte för då får inte vi sova för han är helt vild när han sover =)

2011-01-18 @ 21:35:39

Postat av: Fisen

Har hört att barn som kommer in på natten behöver närhet och då bör man ge dem det så jag tycker att ni ska fortsätta ha honom där, trots att det kan bli lite trångt. Hjärterum är stjärterum. Ge honom all den kärlek han behöver så blir det kanon! Propellersömn kan vara spännande....fråga din bror ;) Puss!

2011-01-19 @ 18:57:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: