Lördag!

I morse skickade jag iväg hela familjen på en dagsutflykt så jag kunde få städa ifred.
När jag precis hade städat färdigt ringde min vän T som åkt hela vägen från Norrköping och sa att hon anlänt till stan.
Jag gick och mötte upp henne, vi handlade lunch och gick sedan hem för att tillaga den.
Vi åt gott, pratade och sedan åt vi massa godis.
Det var skönt med lite spontanbesök! Tack T för att du finns!

Nu håller jag, familjen och min vän Emma på att laga middag, sedan ska jag och Emma iväg och bowla.
Jag är sämst på att bowla, verkligen urusel, men det ska bli kul att få komma ut med henne den här helgen också!
Hoppas ni har en bra helg allihopa, det har faktiskt jag!

Kommentarer


Postat av: Johanna

Härligt att höra!!!

2011-01-15 @ 19:39:12
URL: http://seluna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: