Onsdag.

I morse märkte jag att Theodor inte mådde så bra, jag trodde först att han var varm eftersom han sovit under sitt skönt täcke, men han svalnade aldrig och har varit hängig hela dagen.
På eftermiddagen kom en vän som har flyttat till stan hem till oss och fikade. Eftersom vi inte har träffats på ett tag hade vi massor att prata om. Hon är så underbar den människa, så sprudlande!
Jag är för övrigt glad att jag får pengar i morgon så att vi kan fylla på kyl/frys och så att jag kan införskaffa mig något snyggt till utgången på fredag!

Jag har inte så mycket att skriva om idag, jag är seg och ska mysa ner mig i soffan och se ett par avnitt av Twin Peaks så jag förhoppningsvis får veta vem mördaren är!
Hur har er dag varit?

Kommentarer


Postat av: Martin The Edge

Hej igen!



Dagens fråga tror jag är något du behöver fundera på en stund.



Hoppas du har haft en bra dag!



På återseende!

2011-01-19 @ 23:28:11
URL: http://edgeman.blogg.se/

Postat av: Marcus Å

Vad ska du hitta på för spännande idag då? :)

2011-01-20 @ 07:39:44
URL: http://slipsens.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: