Jag är tillbaka igen!

Hej kära bloggläsare och vänner!
Nu är vi på plats i hemstaden, det är dock några kartonger jag inte orkat ta tag i än, det är så mycket att göra ändå när jag har tre barn hemma.
Vi ska också få hela lägenheten ommålad/tapetserad men vi kan tyvärr få vänta hela sommaren på att få det gjort. Bättre sent än aldrig?
Barnen trivs nu också. De första dagarna var min äldsta son jätteledsen och ville varken prata eller äta. Han saknade sina vänner. Nu har de stora barnen hittat vänner och springer in och ut och är jätteglada precis som det ska vara!

Jag har precis skickat in min sista inlämningsuppgift i genusvetenskapen och jag hoppas den blir godkänd, jag ska också få min senaste tenta nerskickad så jag får veta det resultatet också.
Nu ska jag bara sitta och vänta på att få besked om höstens studier, hoppas jag kommer in utan att hamna på någon dum reservlista!

Saknar mina fina änglar i Karlstad.
Ni finns i mina tankar.
Kärlek.

Kommentarer


Postat av: Lisa

I miss U

2011-06-13 @ 22:30:29
URL: http://www.pegapower.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: