Borta bra.

Idag ville mannen i huset åka hem, han tyckte det var jobbigt att arbeta på mobilt bredband (föräldraledig? pfft).Barnen var lugna i bilen vilket underlättade resan mycket.
Nu har jag städat undan lite, handlat och tvättat.
På ett sätt är det skönt att komma hem igen, jag har ju faktiskt mina fina vänner här, samtidigt är det jobbigt att behöva åka ifrån min familj hemma i Norrköping.
Hade det inte varit så långt hade man ju kunnat åka mellan städerna lite mer flitigt.

Jag har letat efter en länge, och nu äger jag äntligen en kobra!!!
Hoppas några av er blir liiiiite avundssjuka!
telefon

Kommentarer


Postat av: Jonesy

Ja, nu hann vi ju inte ses ändå.. Dumma karl att jobba hela tiden.

2011-03-03 @ 07:54:27
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: