Rensa tankarna.

Jag vet att jag inte har skrivit ett intressant inlägg på väldigt länge, det är nog mest för att det jag har i huvudet inte platsar sig här på bloggen.
Det mesta kretsar kring flytten nu trots att det på ett sätt känns så långt bort, men av erfarenhet så vet jag att tiden går fort och att vi snart är där.
Jag är realist och letar lägenheter, Martin är inte realist och letar hus, när han väl hjälper till att leta lägenheter letar vi inte alls efter samma sak...

Jag kan inte släppa det här med att hitta ett boende, jag skiter i om ni blir trötta på mig för då kan ni lika gärna sluta läsa. Att hitta ett boende är väl liksom prio ett när man ska flytta?
Jag kanske har blivit lite besatt men jag vill ju bara att vi ska få ha det bra nu när vi äntligen flyttar hem igen.

Kommentarer


Postat av: Maria

sån var jag också innan vi fick tag i den här.

2011-03-17 @ 21:26:19
URL: http://www.qaktus.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: