Stora städardagen.

Jag har känt mig konstig i flera timmar, så kommer jag på att jag inte tagit min medicin.
Nu börjar jag känna mig som en människa igen.
Idag tvättar jag i tvättstugan, det har jag inte gjort sedan vi fick en egen tvättmaskin, men jag hade så mycket sängkläder att tvätta idag så jag behöver de stora maskinerna.
I morgon är det äntligen dags för föreläsning på universitetet, jag borde väl sitta med näsan i böckerna redan nu, men jag tror jag städar idag i stället.
Hur mycket man än städar så finns det alltid mer, jag fattar inte!

Kommentarer


Postat av: Sara

Tack gumman! Det värmer, är ganska nöjd med mitt utseende också men skulle vilja få bort den sladdriga magen lite!

2011-03-07 @ 18:37:35
URL: http://minbebis.com/blogg/nanny/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: