Mångfald!

I morse vaknade jag av karlns väckarklocka vilket innebar att jag hade missat min egen och försovit mig en hel timme. På en timme skulle jag nu hinna fixa mig själv, fixa alla barnen och packa alla skolböcker och lämna barnen för att sedan fortsätta mot universitetet.
Idag gick det bra, jag kom upp i tid till mångfaldsdagen.
Jag och några underbara kursare representerade "Fakulteten för genusvetenskap".
Man kunde gå våran tipspromenad, prata och få fina små "pins" att smycka sina kläder med.
Det var en härlig dag med skratt, nya kunskaper, mycket folk, mångfald och underbara människor.
Efter en hel dag på universitetet är jag helt slut i kroppen, känner mig lite gammal och gnällig, känslomässigt instabil.

Vad tycker ni om min nya blogg förresten?
Det är mitt hjärta som har designat den åt mig!
Pöss.
göbb

Kommentarer


Postat av: Zarah

Fint :D dock får den inte plats på min skärm på minilaptopen. :P

2011-05-19 @ 21:16:07
URL: http://fluflu.blogg.se/

Postat av: Lisa

Jag tycker din blogg är fiiin, jag skulle också vilja göra om min men det är sånt jobb och tar sån tiiid :) Så den får vara ett tag till

2011-05-19 @ 21:35:58
URL: http://pegapower.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: