Tålamod.

Denna dag har gått i tålamodets tecken.
En väldigt intressant föreläsning mellan 10-12, sedan lunch (här har alltså tålamodet behövts användas än).
Klockan 13 började vårt gruppseminarium och möte där vi skulle diskutera och reflektera över allting vi läst för att sedan få ner 11 personers tankar på max 2 A4.
Här kommer tålamodet in.
Som jag sa började vi klockan 13 och jag var hemma innanför dörren 21:30.
Det krävdes så mycket tålamod idag att jag är helt utmattad, allvarligt, det känns som om någon stampat oavbrutet på mig.
Nu dricker jag lite öl och varvar ner, i morgon är det en ny dag.

Just det. Rensade min vännerlista på facebook, som jag nämnt tidigare är jag lite för beroende av den för att göra mig av med den helt. Men jag har ju ändå möjligheten att påverka vilka som får en inblick i mitt liv där. Jag vill dock påpeka att hela mitt liv inte finns på facebook, man kan inte ha mig på facebook att tro att man känner mig helt och fullt, och jag börjar bli trött på att bara umgås med människor där. Det kan vara skönt ibland när jag till exempel har väldigt mycket annat att göra att jag inte hinner ses på en kopp kaffe. Men jag insåg att jag hade gamla bekanta på min lista som jag inte har träffat på över 10 år och troligtvis inte kommer att träffa igen heller. Jag vill påpeka än en gång att jag har både mobiltelefon och en hemadress om intresset fortfarande finns att träffas då och då.
Charlie

Kommentarer


Postat av: emily

sådär känner jag med. jag rensar nästan varje dag..

2011-11-04 @ 10:39:37
URL: http://agressia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: