Go with the flow.

Idag har vi inte gjort någonting, det är rätt skönt faktiskt, att bara låta dagen forma sig själv.
Dessvärre är jag väldigt uttråkad just nu, barnen sover ju och herrn sitter vid sin dator och jag sitter vid min. Just nu hade jag velat göra någonting riktigt roligt...dansa till exempel, eller sjunga om jag inte hade haft så förskräckligt ont i halsen.
Jag råkade raka av mig allt hår idag också, ångrar det lite grann..men jag kan nog få det att fungera tills det växer ut, om inte annat är det ju tillräckligt kallt ute för att ha mössa på sig. Det är inte alltid så bra att vara så impulsiv som jag är!
Klantarsle deluxe.

Kommentarer


Postat av: Jonesy

Är du hårlös Charlie? Behöver nog se en bild på det ;) Men du är ju alltid vacker så det gör nog ingen skillnad alls.

2011-10-09 @ 11:07:38
URL: http://kattenjones.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: