Lördag and back In the game.

Jorå, nu är jag med i matchen igen! Igår blev jag väckt mitt på blanka dagen bakfull som ett ägg.
Finns det bilder från festen vill jag att dem stoppas i en dokumentförstörare....
Min beundrare (som var på festen) slutar inte beundra mig, snälla sluta med det! Jag är inte ens smickrad.
I övrigt var det en
riktigt rolig tentafest!

Idag har jag hjälp min mamma att flytta, det kommer troligtvis kännas i ryggen i morgon..
Är bjuden på fest idag men är helt opepp och funderar på att titta på "nightmare before christmas" för att få lite halloween och lite jul på samma gång.
Har lite svårt att välja lördagsgodis ikväll, antingen blir det gurka/morot och dipp eller pepparkakor med mögelost.. hej i-landsproblem.

Kanske återkommer senare om jag kommer på någonting roligt/intressant att skriva.

CHALLE

Kommentarer


Postat av: Natalie

Du är så fin!

2011-10-30 @ 11:11:13
URL: http://hnv.blogg.se/

Postat av: Jonesy

Berätta mer om din beundrare! Har helt missat det!

2011-10-30 @ 20:36:17
URL: http://kattenjones.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: