Stora pluggardagen.

Idag har jag och två vänner suttit och gjort en sammanställning till det vi tror kommer på tentan (med hjälp av studiehandledningen).
Jag känner mig lite mer säker än jag gjort förut, men fortfarande återstår det att se på torsdag om det räcker.Det är i stort sett det enda jag har gjort idag förutom att hämta barnen och laga middag på eftermiddagen. Nu sitter jag och dricker kaffe för att hålla mig vaken en liten stund till.
I morgon är det seminarium på universitetet och så ska jag köpa en födelsedagspresent till min kärlek trots att han inte fyller år fören i slutet av November (men jag vill inte riskera att det jag ska köpa tar slut).
Frågan är om jag kommer klara av att INTE ge den till honom innan han fyller år....
blogg4

Kommentarer


Postat av: Sara

HAha! Jag har svårt att inte ge Koffe hans farsdag present ;-)

2011-10-25 @ 22:43:31
URL: http://minbebis.com/blogg/nanny/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: