Stora städdagen.

Nu har jag och min man snart städat färdigt hela lägenheten i hopp om att det inte finns ett enda litet maskägg kvar här hemma, jag har blivit smått paranoid och tvättar händerna maniskt.
Jag har tvättat så mycket tvätt att jag snart inte har någon plats kvar att hänga den...
Eftersom mellanpojken har fått vara hemma från dagis idag fick han följa med mig till universitetet en snabbis och hämta ut min GODKÄNDA hemtenta. Han satt knäpptyst den korta stunden i klassrummet och höll på att somna.

Ikväll blir det mys med familjen och i morgon hoppas jag att vi kan hitta på någonting roligt eftersom jag blir galet rastlös av att bara vara hemma och städa på det här viset.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: