Torsdag.

Såg att bilden jag precis lade upp blev lite sned, aja...ni får väl helt enkelt böja på huvudet för att se min nya kaffeburk. JAG ÄLSKAR LÖFBERGS.
Som jag har handlat idag!
Mat och presenter i massor. Eller ja, snarare massor med mat och lite presenter.
På lördag är det nämligen kalas men släkten hemma hos oss för de stora pojkarna och på söndag barnkalas (dock vet vi inte om någon kommer), det är galet att de redan är sju och fyra år (fyraåringen blir egentligen inte fyra förens på just lördag).
Han kommer få presenter av andra så jag har inte köpt så många.
Är inte så materiell av mig när det kommer till presenter, men han kommer bli väldigt glad för det jag köpt.
Vill tacka älskade V som hjälpte mig idag, jag har saknat dig som skrutten!
Nu när jag köpt kaffe (och min nya, fina kaffeburk) sitter jag med en latte och vilar fötterna en stund.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: