oj...

Att plugga heltid och försöka vara en duktig bloggare var visst inte så lätt som jag trodde....
Jag har varit i tentakoma i flera veckor och även nu när tentan är inlämnad har ju nästa kurs börjat.
Jag har suttit med näsan i samma bok i tre dygn, nu har jag läst färdigt det jag ska och förbereder mig för ett möte med mina kursare idag.
Eftersom vi ska vara hemma hos mig har jag bakat sockerkaka åt dem.

Livet är så annorlunda nu. I sommar var jag med mina fina barn varje dag..vi behövde inte bekymra oss om någonting. Nu är livet en stor karusell och vi ses lite på morgonen och lite på kvällen. Jag gör det för oss, det har jag sagt förut, men det känns som om jag missar så mycket av mina barn.. speciellt den minsta som börjat prata. Han sa "köttbulle" igår och jag började nästan gråta. Jag får aldrig tillbaka tiden som jag missat med dem.

Mamma älskar er.
framtiden

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: