Tisdag.

Skolan är igång igen och då får jag alltid bloggtorka. Huvudet fylls återigen av teorier och begrepp och jag glömmer till och med bort att äta, det är ett under att jag ens kommer ihåg att ta på mig byxor på morgonen...
Eftersom vi jobbade så hårt innan jullovet har vi nu kommit mycket längre än någon annan grupp och det taggar mig/oss ännu mer, även om vi inte kommer överens i gruppen alla gånger så blir det i alla fall mycket jobb gjort.

Det kom lite snö igår, idag är snön borta. Det lär ju inte dröja länge förens man kan se de första vårblommorna. Jag har gett upp hoppet om en vit vinter. Jag brukar inte tycka om snö, kyla och drivis, men i år ville jag verkligen ha lite vinter.
Jag sörjer fortfarande att julen är förbi, samma visa varje år. Ja, jag älskar julen. Gör julen längre!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: