Längtan.

Idag när jag satt på facebook fastnade jag framför några bilder på en av mina vänners vackra gravidmage. När jag sitter där och tittar börjar jag stortjuta, det sprutade verkligen tårar.
Jag fylldes av en längtan efter fler barn, ett litet syskon till min barn. Men det är verkligen fel tid i livet just nu att skaffa barn och det gjorde nog inte min känslostorm bättre.
Hela min kropp längtar efter fler barn men jag är mitt upp i en utbildning och tiden är verkligen inte rätt.

För att ruska av mig gråten satte jag på en kanna kaffe, satte musiken på högsta volym och hängde tvätt ute i solen. Idag var det verkligen vår och jag kände att jag kunde andas igen.
När jag hämtade barnen kändes det ännu bättre, jag har ju mina fina ungar och en till kan ju faktiskt vänta ett par år till.

Men längtan finns ändå där och idag blev den så verklig på något vis.


Kommentarer


Postat av: emily mimmi

Jag tror inte bara det är du som längtr, tror en liten själ väntar på dig när tiden är inne för att sedan få dig, underbara fina som sin mamma och jag tror att själen väntar med glädje. Love you fina Charlie.

2012-03-12 @ 21:11:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: