Fredag

Klockan ringde klockan 06:00 i morse...
Upp o hoppa!
Jag sminkade mig, plattade håret och satte på mig min tomteluva.
Det tog sedan 45 minuter att väcka Martin och barnen..
Det blev lite bråttom där på slutet.

Luciatåget var väl ungefär vad man förväntar sig,
söta ungar som sjunger!
Ellioth var inte så intresserad av att sjunga idag, fast han sjungit alla sånger 10 gånger om dagen hemma i två veckor.
Han och hans vän stog och drog av varandra mössorna och brottades i stället.
Men han var i alla fall den sötaste pepparkakan idag.

Sedan bev man bjuden på gröt,pepparkakor, och lussekatter.
Det blev ju ett KAOS.
Både jag och Lowe deckade här hemma 08:30.
Nu har jag druckit tre koppar kaffe.
Lowe sover fortfarande.

Ikväll kommer min mamma!
Och i morgon åker vi ner till vackra, underbara Norrköping!
Längtar.

Kommentarer


Postat av: Julle

Du måste höra av dig nån dag så får vi ses, va ju jättelänge sen nu=( miss you

får se till att jag har nån dag ledig nästa vecka=) <3

2008-12-12 @ 23:39:59
URL: http://gnisslia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: