provtagning

Idag var det dags för provtagning på Lowe.

Han ska utredas för eventuella allergier.
Så jag har samlat tre avföringsprover.
Och idag var det dags för blodprov.
Jag satte bedövningsplåster på hans små armar, väntade en timme och gick till vårdcentralen.
Det var jättehemskt.... jag och tre sköterskor fick tvångshålla honom så att en fjärde sköterska fick ta proverna.
4 rör!!!!! det kändes som en evighet med stackars Lowe skrikande och helt panikslagen i min famn.
Han fick en tapperhetsmedalj som han har tuggat sönder, jag förstår honom.

Vi gick och hämtade Ellioth på dagis och gick för att lämna honom på kyrkis.
Sedan gick vi och köpte grejjer så vi kan göra knäck ikväll!
SÅÅÅ GOTT!!!
snart ska vi hämta Ellioth igen!




Kommentarer


Postat av: Julle

Nääe usch stackars liten=( det är så hemskt o se när dom går så på små barn

2008-12-04 @ 22:48:32
URL: http://gnisslia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: