God förmiddag!

Nu har Lowes ögoninflammation brutit ut ordentligt, och vi kämpar med att försöka få bort allt gegg i ögonen,
men han uppskattar verkligen inte våra försök.

Alla ni där ute som har egen tvättmaskin, gå in till den och berätta för den hur mycket ni älskar den, jag menar allvar.
Jag gick ner idag för att boka en tvättid till tvättstugan...FULLT FULLT FULLT!
Ska alla tvätta hela helgen!?
Jag får alltså gå upp i morgon klock 06:00 och tvätta.
Jag kan ju inte låta alla nerbajade kläder och handukar ligga till mitten av nästa vecka liksom.

Klockan 13:00 ska jag gå och fylla i mina tatueringar, jag hoppas de kommer se finare ut efter det.
Men jag är nog lite nervös, för lite ont gjorde det ju faktiskt.

Idag sja jag införskaffa saffran och pepparkaksdeg.
Det ska bli så mysigt att få tända det första ljuset i morgon.
Mys på hög nivå.



Kommentarer


Postat av: emmeli

Ja, det är lite slitit men när det är färdig rensat känns det som en stor sten har släppt. I LOVE IT! =)

krya på dig Lowe! Kram

2008-11-29 @ 22:20:48
URL: http://lini07.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: