det började bra-slutade lite sisådär

Dagen började bra.

Martin gick och lämnade barnen på dagis.
Jag satte mig och pluggade.
Njöt av en kopp nybryggt kaffe.
RING RING!!!
Telefonen ringer.
Jag vet inte om jag har lust att svara när jag är så inne i mitt pluggande.
Jag svarade.
Lowe hade tydligen varit väldigt gnällig på dagis, jag behövde inte hämta honom, men kan man läsa mellan raderna så var det de dom ville. Så jag gick och hämtade honom.
Han var ju inte ett dugg gnällig! Det var fullt ös här hemma hela eftermiddagen, han sov inte ens!!
Nu vill de att han ska gå halva dagar tills han inte är gnällig mer!
Jag betalar inte en massa pengar på ett barn som går heltid om han inte får vara där för att han är gnällig!!!!
ÅH!
Hur ska jag nu hinna med att plugga!?

Idag firar jag och Martin 6 år. VI har varit tillsammans i hela 6 år! och mer ska det bli.
Jag tror inte jag inser själv vilken underbar man jag har.
Jag försöker påminna mig själv varje dag att jag är lyckligt lottad.
Jag är älskad av en otroligt fin människa.
Jag älskar honom.

Kommentarer


Postat av: Lotta

Gnällig? GNÄLLIG? Helt sanslöst, vad har det blivit av dagens dagis? Baren är väl för f-n inte där för att roa personalen, utan tvärtom, de får väl hitta på nåt! Klart du ska ha honom på dagis, så du kan plugga! Va arg jag blir!



Att vara Älskad av en sån fin människa som jag är övertygad om att Martin är, är en ynnest, jag har en likadan här hos mig <3

Ha en fin 6 årsdag! Och krama varann, och du lova att du ställer på dem på dagis!

DU HAR RÄTT!



Kram!

2009-02-23 @ 21:23:36
URL: http://pillargontanten.blogspot.com

Postat av: Anonym

men vadå halvtid, och hur hade dom tänkt sig det, martin jobbar ju och du pluggar, ett barn är ju inte på superbra humör hela tiden. du får fan säga till dom. dom kan ju inte säga så:(



grattis till er :D

det är klart att det kommer bli många mer år:)

2009-02-24 @ 14:38:29
URL: http://dorisnova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: