Skepp o hoj!

Igår var den där fina, runda, gula solen framme.
Äntligen.
Vi åt frukost och satte och sedan i bilen och åkte hem till svärisarna.
När vi kom fram var det knappt någon där, de skulle ut med båten.
Vi körde ner till Martins bror i stället och följde med.
Jag har inte åkt båt på säkert 3 år, så jag var glad.
Barnen blev också glada, båten har ju faktiskt en motor som låter.
Vi körde länge och det var väldigt vackert runt omkring oss.
Vi lade till vid en brygga och gick och köpte glass, sedan drack vi kaffe och bara hade det mysigt.
När vi kom tillbaka åt vi middag och sedan fick vi köra hemåt med våra barn som vid det här laget var helt slukörda.
Det var romantisk film på tv:n som jag tittade på (även om jag har sett den väldigt många gånger redan).
När jag gick och lade mig kändes det som om hela sängen gungade, precis som på båten.
Jag vred och vände på mig, öppnade ögonen och försökte fokusera blicken.
Efter mycket om och men somnade jag i alla fall.

Idag har vi varit på soptippen med ännu mera skräp, men självklart glömde jag två sopsäckar mitt på vardagsrumsgolvet,
hur lyckas man med det?
I morgon måste jag städa som bara den, helst fläckfritt.
Vi ska ta med Ellioth på bio, så Martins föräldrar ska vara barnvakt åt Lowe hemma hos oss.
Jag kan INTE släppa in dom här om det inte är fint.

"När jag inte har pengar, då kan jag inte köpa sockerdricke, och när jag har pengar, då får jag inte köpa socker dricke. När i hundan ska jag dricka sockerdricke!?"

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: