Friday I´m in love?

Tyvärr mina kära läsare måste jag göra er besvikna.
Det har inte varit en speciellt händelsefull dag.
Lowe är sjuk, och vi har ingen aning om vad det är, men han mår inte bra.
T var här på en snabbkaffe.
Jag och H har på telefon försökt komma på hur vi i helgen ska hinna fixa våra gemensamma uppgifter till på måndag.
Min uppsats ligger i viloläge, jag har fått hjärnsläpp.
Jag har inte tid att vila, ändå kommer jag inte igång att skriva.
Det har blivit mycket kaffe idag, som givetvis har resluterat i flertalet toalettbesök.
Det har faktiskt hänt EN rolig sak idag.
Ikväll när Martin, jag och Ellioth hade fredagsmys börjar Ellioth sjunga på en låt, den känns lite bekant, men jag får be honom sjunga mer på den innan jag kommer på vad det är.
Hockeyfrilla.
En av världens sämsta låtar.
Nu undrade jag ju självklart hur i hela friden han har lärt sig den här låten.
-"S och I på dagis har lärt mig den".

Idag tittade jag på en bild av mig själv.
Det är som om jag har förlorat min gnista.
Glöden är borta.
Jag ler.
Men ögonen är döda.
Jag har tappat bort mig själv.
Jag vet inte längre vem jag är.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: