Raindrops Keep Fallin' on My Head.

Vid klockan 8 i morse sa jag hej då till Martin och barnen, jag gick o lade mig i sängen en stund till.
Men jag somnade självklart om och försov mig, igen.
T hade försökt få tag på mig hela morgonen, hon kom över på kaffe.
Lite avis på hennes nya löshår!
Martin kom hem på lunch och jag tog tillfället i akt att få skjuts till skolan eftersom regnet öste ner ute.
I skolan köpte jag mig en baguette och kaffe och skrev på min uppsats om Jehovas Vittnen.
När jag gick ut för att röka sprang en igelkott utanför dörren till skolan, han blev rädd och sprang in i buskarna.
Efter en stund kom han fram ur buskarna och kom rakt emot mig, precis som om han ville något. Men självklart kom det en massa folk genom dörren så min lilla vän igelkotten stack in i sin buske igen.
På handledningstiden blev det bara jag och läraren, det var rätt skönt.
Vi pratade i en och en halv timme, sedan tog jag en promenad hem.
När jag går längs trottoaren krockar två bilar precis bredvid mig, jag höll på att skita ner mig.
Jag hämtade barnen på dagis och vi hann bara innanför dörren hemma så kom Martin också hem.
Vi tog en promenad ner till stan, och jag köpte mer gott kaffe och kaffesirap med smak av Irish Cream.
På väg hem öppnade sig himlen och regnet piskade mot våra ansikten.
Vi kom hem till slut, blöta och frusna.
När vi står och lagar mat kommer Lowe och säger: "TOVA!" (hans egna ord för: sova).
Jag frågade om han ville sova, och då sprang han in till sängen och grät.
Lowe är en mycket snäll liten kille, som ber om att få gå och lägga sig.
Det har varit en konstig dag.
Jag har varit fruktansvärt nedstämd, av egentligen ingen anledning alls.
Hur dumt är inte det?
Nu ska Ellioth, Martin och jag ha fredagsmys.

Raindrops keep fallin' on my head...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: